პროექტები


პროექტის სახელწოდება - ვიტამინები
პროექტის მთავარი იდეა - რამდენად ჯანსაღი საკვებით ვიკვებებით
პროექტის აქტუალობა - ვიტამინების როლი ადამიანის ორგანიზმისათვის, განსაკუთრებით C,  A და B ვიტამინები, დღესდღეობით ჯანსაღი კვების პრობლემა დადგა დღის წესრიგში.
პროექტის მიზნები- მოსწავლეები შეიმეცნებენ ჯანსაღი ცხოვრების წესს, შეძლებენ განსაზღვრონ საკვებ პროდუქტში სხვადასხვა ვიტამინები. 
მონაწილეთა ასაკი  17 წელი, XI კლასი
ვადები/ხანგრძლივობა  ორი  კვირა
მოსალოდნელი შედეგები -   გაეცნობიან რა როლი  აქვს ვიტამინებებს ადამიანის ცხოვრებაში, როგორ ვიკვებოთ ჯანსაღი საკვებით.
 პროექტის საჭირო რესურსი - კომპიუტერი, პროექტორი, ქიმიური ჭურჭელი(სინჯარები, კოლბები, ჭიქები, შტატივი, სპირტქურა, რეაქტივები.)ფორმატი, ფურცლები,ფლომასტერები.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
პროექტის მსვლელობა - მოსწავლეებს  გადათვლის წესით ვყოფ 4 ჯგუფად
1ჯგუფი-მოიძიებს ინფორმაციას წყალში ხსნადი ვიტამინების შესახებ.
2 ჯგუფი-მოიძიებს ინფორმაციას ცხიმში ხსნადი ვიტამინების შესახებ.
3ჯგუფი-დამზადებს ბუკლეტებს და პლაკატებს
4ჯგუფი- მოამზადებს პრეზენტაციას
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუთან/ეროვნულ  სასწავლო გეგმასთან კავშირი - ბიოლოგია
პროექტის ხელმძღვანელი- ქეთევან არჯევანიძე.ელექტრონული ფოსტა
q.arjevanidzmaile24@gmail.com




21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები

21-ე საუკუნის ძირითადი უნარ-ჩვევები1

სწავლისა და გამომგონებლობის უნარ-ჩვევები

შემოქმედებითობა და გამომგონებლობა

● მუშაობის ორიგინალობისა და გამომგონებლობის დემონსტრირება;

● ახალი იდეების განვითარება, განხორციელება და სხვებისთვის გაზიარება;

● ახალი და მრავალფეროვანი პერსპექტივებისთვის ღიაობა და მზაობა;

● შემოქმედებითი იდეების პრაქტიკული გამოცდა ინოვაციურ სფეროში, მასში

კრიტიკული აზროვნება და პრობლემების გადაჭრა

● საღი მსჯელობა და აღქმა;

● რთული არჩევანის გაკეთება და გადაწყვეტილებების მიღება;

● სხვადასხვა სისტემას შორის ურთიერთდამოკიდებულების გააზრება;

● მიზნობრივი კითხვების ფორმულირება და დასმა სხვადასხვა მოსაზრების

● ინფორმაციის კლასიფიკაცია, ანალიზი და სინთეზირება პრობლემების გადასაჭრელად

კომუნიკაცია და თანამშრომლობა

● იდეებისა და აზრის ნათლად და ეფექტურად გამოხატვა წერილობითი თუ სიტყვიერი

● სხვადასხვა ჯგუფთან ეფექტური მუშაობის უნარის დემონსტრირება;

● საერთო მიზნების მისაღწევად საჭირო კომპრომისისთვის მზადყოფნისა და

● პასუხისმგებლობების გაზიარება მუშაობის პროცესში.

საინფორმაციო, მედია და ტექნოლოგიური უნარ-ჩვევები

საინფორმაციო წიგნიერება

● ინფორმაციის ეფექტურად და ეფექტიანად მოპოვება, კრიტიკული და კომპეტენტური

● ინფორმაციაზე წვდომისა და მისი გამოყენების ეთიკურ/სამართლებრივ საკითხებზე

ეფექტური და რეალური წვლილის შესატანად.

გასაცნობად და უკეთესი გადაწყვეტილებების მისაღებად;

და კითხვებზე პასუხების გასაცემად.

ფორმით;

მოქნილობის დემონსტრირება;

შეფასება, ინფორმაციის ზუსტად და შემოქმედებითად გამოყენება მოცემულ

საკითხთან თუ პრობლემასთან დაკავშირებით;

საფუძვლიანი წარმოდგენის ქონა.

მედიაწიგნიერება

● მედიაგზავნილების შექმნის, მათი მიზნობრიობის, გამოყენებული ინსტრუმენტების,

● მესიჯების ინდივიდუალურ დონეზე ინტერპრეტაციას/გაგებას შორის განსხვავებების,

მახასიათებლებისა და კონვენციების ცოდნა;

მედიაგზავნილებში ღირებულებებისა და მოსაზრებების გათვალისწინების ან

უგულებელყოფის და რწმენაზე თუ ქცევაზე მედიის გავლენის საკითხების შესწავლა

და ანალიზი;

საკითხების საფუძვლიანი ცოდნა.

● ინფორმაციის ხელმისაწვდომობისა და გამოყენების ეთიკური/იურიდიული

ისტ(ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების) წიგნიერება

საავტორო უფლება © ინტელის კორპორაცია, 2011 წელი. ყველა უფლება დაცულია. 1 of 3

ინტელის სასწავლო პროგრამა

ძირითადი კურსი

● ციფრული ტექნოლოგიების, კომუნიკაციის ინსტრუმენტებისა და/ან ქსელების

● ტექნოლოგიის გამოყენება, როგორც ინფორმაციის კვლევის, ორგანიზების, შეფასებისა

შესატყვისი გამოყენება ინფორმაციაზე წვდომის, მისი მართვის, ინტეგრაციის,

შეფასებისა და შექმნისათვის გენერირება ცოდნის ეკონომიკაში ფუნქციონირების

მიზნით;

და კომუნიკაციის საშუალების. ინფორმაციის ხელმისაწვდომობისა და გამოყენების

ეთიკური/იურიდიული საკითხების საფუძვლიანი ცოდნა.

სასიცოცხლო და კარიერული უნარ-ჩვევები

მოქნილობა და ადაპტაცია

● განსხვავებულ როლებსა და პასუხისმგებლობებთან ადაპტაცია;

● გაურკვეველ სიტუაციებსა და პრიორიტეტების ცვლილების გარემოში ეფექტურად

მუშაობა.

ინიციატივა და დამოუკიდებელი მუშაობა

● საკუთარი სასწავლო საჭიროებებისა და წარმოდგენების მონიტორინგი;

● უნარ-ჩვევების განსაზღვრული დონის და/ან სასწავლო პროგრამით

● ინიციატივის გამოჩენა, უნარ-ჩვევების პროფესიულ დონეზე დახვეწის მიზნით;

● დავალებების განსაზღვრა, პრიორიტეტების მინიჭება და შესრულება პირდაპირი

● დროის და სამუშაო დატვირთვის ეფექტური განკარგვა;

● უწყვეტი განათლებისთვის მზაობის დემონსტრირება.

სოციალური და კულტურული უნარ-ჩვევები

● ადეკვატურად და პროდუქტიულად თანამშრომლობა;

● მოსაზრებებისა და გადაწყვეტილებების საჭიროებისამებრ დაბალანსება სხვადასხვა

● კულტურული განსხვავებების გათვალისწინება და სხვადასხვა პერსპექტივის

გათვალისწინებული ჩარჩოს მიღმა სამუშაოს ჩატარება, ცოდნისა და

კომპეტენტურობის ამაღლების მიზნით;

ზედამხედველობის გარეშე;

ჯგუფთან ერთობლივი მუშაობისას;

გამოყენება შემოქმედებითობისა და მუშაობის ხარისხის ამაღლების მიზნით.

პროდუქტიულობა და ანგარიშვალდებულება

● მაღალი სტანდარტებისა და მიზნების განსაზღვრა და უზრუნველყოფა სამუშაოს

● გულმოდგინებისა და პოზიტიური სამუშაო ეთიკის დემონსტრირება (მაგალითად,

ლიდერობა და პასუხიმგებლობა

● ინტერპერსონალური და პრობლემების გადაჭრის უნარ-ჩვევების გამოყენება

● ჩართული მხარების ძლიერი თვისებების/უნარების გამოყენება საერთო მიზნის

● ერთიანობისა და ეთიკური ქცევის დემონსტრირება;

● ფართო საზოგადოების ინტერესების გათვალისწინება, პასუხისმგებლიანი მოქმედება.

1

წყარო: პარტნიორობა 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებისთვის (www.21stcenturyskills.org). მასალის გამოყენების უფლება მიღებულია.

ხარისხიანად და დროულად შესრულებისათვის;

პუნქტუალობა და სანდოობა).

ჩართული მხარეების მიერ მიზნების მისაღწევად;

მისაღწევად;

საავტორო უფლება © ინტელის კორპორაცია, 2011 წელი. ყველა უფლება დაცულია. 2 of 3

ინტელის სასწავლო პროგრამა

ძირითადი კურსი

Intel, Intel logo, Intel Education Initiative და Intel Teach Program ამერიკის შეერთებულ შტატებსა და სხვა

ქვეყნებში არიან კორპორაცია ინტელის საფირმო ნიშნები.

*სხვა სახელწოდებები და ბრენდები შესაძლოა იყოს სხვათა საკუთრება

No comments:

Post a Comment